sista dagen i Kina

sitter nu pa ett internetcafe med Verre. Idag skildes vi at, issa, jossan och jullan sitter nu pa ett tag och ska vidare ner i sodra kina och sedan till vietnamn och laos medan jag och verre flyger till bangkok imorgon. klockan 2 lyfter planet och fyra timmar senare kommer vi vara i thailand, att komma till varmen kommer bli underbart.
Just nu vantar jag pa att alskade jennsi ska logga in pa skype sa att jag kan fa prata med henne !

idag har vi varit pa elektronikmarknaden igen och verre har kopt sig en systemkamera, vi har blivit grymma pa att pruta maste jag saga :) sedan var det vidare mot en annan marknad dar vi bada kopte lite sma grejer. Verre har aven inhandlat hogtalare sa nu kan vi forfesta ordentligt sa vi vacker halva kvarteret haha ! ...oooohja ;)

Vad hander dar hemma? :)

kramar emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0