Hej onsdag & lillelördag!

Hallå där ,

Hög musik spelas här hemma hos mig och jag mår toppen ! Onsdag idag vilket känns toppen, en dag nämre helgen liksom! Igårkväll kom Sofie förbi och vi gick en kvällspromenad, härligt värre. Det ska bli vår nya rutin, kvällspromenader! Sen ska jag även försöka komma igång på riktigt med att springa varje morgon. Har lyckats komma iväg ut på en springrunda några gånger men nu ska det bli en rutin det med. Springa är härligt, nästan bara jag som tycker det verkar det som, ibland känns det som att man kan springa hur långt som helst och att man är fylld med energi. Toppen!

Nu ska jag snart äta lite lunch och sen bär det av till jobbet. Jobbar som sagt halvtid på ett Café, plus att jag jobbar lite extra på media markt.

nu måste jag kila..hejsvej

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0