Längesen jag skrev något nu..

Hejsan på er !

Nu var det ett bra tag sen jag skrev ett inlägg..inte sen resan tror jag ! Nu har jag snart varit hemma i 3 månader. Tiden går otroligt fort. Stod på jobbet idag och tänkte på hur länge jag jobbat där..och ja i snart 3 månader. vilket betyder att jag redan varit hemma så länge. shit tänkte jag då.

Efter att jag kommit hem från resan har jag svävat på mina rosa små moln hela tiden. Det känns som att när jag pratar om allt som hänt och hur jag var innan jag åkte iväg. Så inser man hur man nu efter resan ser på saker på ett annat sätt. Var med om så otroligt mycket på resan och har lärt mig mycket. Man insåg att det finns verkligen mer än lilla Jönköping. Det finns en hel värld där ute att upptäcka, många spännande länder som man inte hade en tanke på att åka till innan som man nu jättegärna vill åka till. Den resan kommer jag alltid att minnas, Livets Resa! ! Att inte ha allt planerat och ta det som det kommer och inte veta exakt vart man ska..det är riktigt spännande. .det där spontana det gillar jag ! Trodde inte att backpacking skulle vara min grej, tänkte mer att charter resa med allt bokat och klart var det bästa för mig, men det insåg jag rätt fort att det behöver inte alls vara så. Jag ska defenitivt ut och backpacka mer i mitt liv. Har redan nu börjat planera vart jag vill åka! Det är nog så, jag trivs som bäst när jag är på resande fot ! Vara kvar på ett och samma ställe allt för länge gör mig uttråkad. Men den dagen jag vill slå mig till ro någonstans den kommer nog också..men inte en på ett tag ;)

Denna tisdagkväll får vi se vad som händer..Antingen blir det en liten tripp till Vaggeryd och hälsa på dom bästa! eller så blir det en myskväll hemma!

/ Emma

Bjuder på en bild från resan också, bättre sent än aldrig !

Hela gänget är samlade i Thailand!
Alla samlade i Thailand


Shanghai


Kinesiska muren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0