onsdagen den 11 Maj!

Hejsan,

Dagarna försvinner lika fort som dom kom tycker jag. Tycker att det var nyss jag kom hem från min långresa, men det var för ca 3 månader sen. Under dom här tre månaderna har jag hunnit jobba en del och nu är det inte långt kvar tills jag och marie åker till Norge, eller närmare bestämt vi åker på söndag. Då rullar bussen mot Oslo där vi ska vara på obestämd tid..tills vi hittar ett jobb! Sen är det bara hem en kort sväng och packa och upp igen, om vi får jobb vill säga ! Vilket vi ska få, ingenting är omöjligt.

Nu ska jag snart ta tag i städningen. Sen vid två tiden ska jag träffa en kompis och ta en fika innan jag drar mig vidare mot Göteborg.

Musik på högsta volym!

/ Emma


En bild från Full Moon !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0