Måndag !

Hejhej !

Idag har det varit storstädning på schemat, det behövdes, skönt att rensa ibland. så nu slängde jag massa då är de bara att fylla på igen med nytt haha. Märks att hösten börjar närma sig. Gillar jag inte riktigt menmen inte så mycket att göra åt. Snart blir det ner på stan och ta en fika med Lisis! Det var ett tag sen vi sågs nu, ska bli kul !

just det, igår köpte även jag en iphone, tänkte att det var dags haha. Jag är ju den som slänger mob överallt och har inte riktigt koll på den, så har länge velat över om jag verkligen borde köpa en iphone eller inte. Men så blev det. Nöjd som bara den är jag, bara att jag måste lära mig den lite, men det går väl fort förhoppningsvis !

Ne nu ska jag kila, tjiiingeling pling !

får bli en bild på en fullproppad bil som togs när jag skulle flytta till norge för några månader sen. Men nu är jag på hemmaplan igen ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0