Mot Jönköping !

Godmorgon Godmorgon !

Att jag är vaken nu och är pigg händer nästan aldrig ! Kanske är det för att jag ska åka hem idag ?! Inatt sov jag inte särkilt bra men men så kan det vara ibland ! Idag rullar iaf bussen mot Jönköping , kvart i tolv går den så är hemma kring 7 tiden ikväll!

Gårdagen blev lyckad, Jag började med att åka ner till Grata (bemanningsföretaget jag jobbar för ) och lämna lite jobbkläder och så och tacka för mig ! Efter det var det hem och packa, packåsnan emma..eh ja. haha. Sen kom matildis hem och då gick vi en promenad och tog en kaffe, myys ! och på kvällen gjorde vi god mat och tog det lugnt och hade det trevligt :) Kollade på "hur många lingon finns det i världen " klockren film det där! så söt.

Höörs senare..

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0