Nu ska det flyttas igen ! fast denna gången mot jönköping igen ..

Hej på er !

Som sagt, imorgon går flyttlasset här ifrån oslo till jönköping igen av lite olika anledningar ! Men känns som jag gjort rätt val ! Nu blir det nya tag ! och jag känner mig supertaggad! Men har haft en riktigt bra tid här i Norge, bott med härliga människor, trodde inte det kunde bli så bra som det blev! Men som sagt kommer hem med nya erfarenheter och nu är det nya möjligehter & nya utmaningar som står på tur !

Har ju även haft semester nu i 10 dagar, var i Tunisien i en vecka med Verre! Galet go vecka ! :) Synd bara att man tappar färgen direkt när man kommer hem..men men bara att börja sola solarium ! Som sagt flytt på g, så idag har det packas, undrar lite hur jag ska få med mig allt imorgon på bussen, men det ska nog gå hoppas jag ! haha. Ne nu ska jag göra mig lite lunch, lax och en god sallad blir det !

Haaa deee !

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0