Onsdag var det ja !

Tingeling !

Försökte ladda upp 3 inlägg som jag skrev igår, men icke sa nicke det gick inte så bra. Krånglade hela tiden. Så får se om jag lyckas bättre denna gången. Igår träffade jag Bästa Jennsi & Bells en stund. alltid lika kul ! :) På kvällen åkte jag en sväng neråt vaggeryd och hälsade på verre på jobbet! Igår var en dag då jag inte ville vara själv helt enkelt ! fast iförsig har alltid sådana dagar tycker jag haha. Tog även en lång morgonpromenad igår morse, dock regnade det, men det gjorde mig inte så mycket.

och nu är det redan onsdag ! veckorna går galet fort. Jag väntar fortfarande på ett telefonsamtal ang jobb, så hoppas på att telefonen plingar snart !

En sak som jag skulle ha gjort för väldigt väldigt längesedan var att göra ett kollage eller hur det nu stavas, iaf många olika bilder i en stor ram helt enkelt , det skulle vara massa bilder från min långresa. Jag har 200 kort och en stor ram...men har jag kommit igång att klippa och klistra? ! nej såklart inte.. haha. Tänkte att jag kanske skulle ta tag i det idag. Det kommer bli super när det blir färdigt !

Ne nu ska jag kila, ni får ha de så bra ! Haaa deee!

/ Emma

Bjuder på en bild från Thailand när vi var på Monkeybeach! Livets resa !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0