Tisdag & det är jobb på schemat!

Tjingeling på er !
Denna soliga tisdag blir det jobb 12-22 !
Kommer bli så bra så, bästa verre jobbar idag också så det blir toppen! Helgen har varit riktigt bra, i Lördags blev det först jobb på dagen och sen utgång på kvällen ! lyckat ! Fredagen blev lugn, vilket var behövligt.
Har ju som sagt börjat jobba nu på ett värdshus, så nu är det mycket nytt! Men börjar komma in i det känner jag. kan ju bjuda på en rolig sak som jag sa en av de första dagarna jag jobbade och det var när jag skulle ropa ut " två grillkorv barn " som istället bev " två grillkorv med barn " haha ! typiskt mig att säga fel ! men men bjöd på skratt iaf.
Ne nu ska jag göra mig iordning för att sen åka till jobbet ! hoppas ni får en bra dag, för det ska jag se till att ha !
/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0